Fokozza a cikk marketinget ezeken a szakértői javaslatokon keresztül!
Ha úgy gondolja, hogy van egy nagyszerű ötlete, amit szeretne az interneten értékesíteni, ne várjon addig, amíg valaki más is gondol rá. Cselekedjen minél hamarabb, hogy ötleteit pénzzé tehesse. A cikkmarketing egy nagyszerű módja ennek, és az alábbiakban átnézzük a cikkmarketinggel kapcsolatos legjobb tippeket.
Tartsa egyszerűnek a cikkeit. Ha a hasznos információkat egy csomó kacat vagy szakzsargon alá temeti, az olvasók továbbmennek valaki máshoz. Ami még rosszabb, ha ezzel hírnevet szerez, nem fogja vonzani az olvasókat, és az emberek mindent el fognak kerülni, amin az Ön neve szerepel, mások javára.
Adjon linkeket a cikkéhez. Minden cikkében, amit ír, tartalmaznia kell egyrészt egy linket a webhelye honlapjára, másrészt egy mélységi linket a webhelye egyéb releváns információira. Ezek segítségével az olvasók minimális felhajtással megtalálhatják Önt, és az egyéb, őket esetleg érdeklő információkat.
Végezzen kulcsszókutatást. Ha már megírt egy cikket, de nem tudja, milyen címet adjon neki, keressen olyan gyakran keresett kulcsszavakat, amelyek illenek a cikkhez. Ne használjon olyan kulcsszavakat, amelyek nem illenek bele. Senki sem szereti, ha horgászfelszerelést keres, és a legfrissebb zenei videókról szóló cikkre kattint.
Tekintse a 600 szót abszolút kemény felső határnak a cikkmarketing céljára írt cikkek esetében. Az online cikkek egész stílusát az online olvasók rövidített figyelmi ideje diktálja, és az általános hossz sem különbözik ettől. Ha 600 szó nem elegendő egy cikk témájához, akkor valószínűleg szűkíteni kell a fókuszt.
A cikkhez kapcsolódó képek hozzáadásával szemet gyönyörködtető kiegészítést nyújthatunk a cikkhez, hogy növeljük annak marketingpotenciálját. Arra azonban ügyelni kell, hogy a kép ne tegye ki a tartalmat, hanem csak kiegészítse a meglévő cikk tartalmát, hogy az információ továbbra is megmaradjon.
A cikkmarketingben a jó, a közönséget megragadó címek mellett nagyszerű címekre is szükség van. Ezek a címek azok, amelyek felhívják az olvasók figyelmét mind a cikk témájára, mind arra, hogy miért érdemes elolvasniuk azt. Próbálja meg, hogy a címei fülbemászóak és emlékezetesek legyenek, csak ne vigye túlzásba őket.
Ha cikkmarketing-szakértőként fejlesztheti készségeit, remek ötlet részt venni egy írásórán. A megfelelő nyelvtan és írásjelek nagyon fontosak. Persze, időnként mindenki követ el hibát; ez teljesen elkerülhetetlen. Azonban ha többet tanul az írásról, az sok mindenben segítségére lesz, és segít abban, hogy jobb tartalmat állítson elő.
Egy kis kutatás sokat segít, amikor egy termék vagy szolgáltatás pontos leírását kell megadnia a cikkében. Ha nem tud sokat arról, amiről írni fog, győződjön meg róla, hogy elvégzi a kutatást, és megnézi más felhasználók értékeléseit, és kétszeresen is ellenőrizze ezeket az információkat, hogy a lehető legpontosabbak legyenek.
Cikkeit mindig elküldheti tesztelésre, hogy lássa, vannak-e elvarratlan szálak, amelyeket el kell kötnie. Cikkmarketingesként néhány cikk jól fog működni. Keressen embereket, akik elolvassák és megítélik a cikkeit, mielőtt úgy dönt, hogy kiadja őket. Ez segít elkerülni a porosodó cikkeket.
Az emberek folyamatosan érkeznek az üzleti ötleteikkel a neten keresztül, így akár egy hónapra is elhalaszthatja a vállalkozásindítási terveit, ami azt jelentheti, hogy több mint száz plusz versenytárssal kell szembenéznie egy adott piaci résben. Olvassa el ezt a cikket, és kezdjen hozzá az üzletépítéshez, ha sikeres akar lenni.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.