Hogyan építsünk egy jobb ismétléskezelő rendszert.
Néha úgy tűnhet, hogy olyan keményen dolgozik egy vállalkozás felépítésén, csak azért, hogy egy szerencsétlen incidens egyetlen szúrása tényleg mindent felborítson. Nehéz az üzleti hírnév kezeléssel szembe nézni, mert az üzleti élet valósága néha olyan kegyetlen lehet. Vegye figyelembe a következő tényeket arról, hogy mit tehet, hogy segítsen Önnek a vállalkozás hírnév menedzsmentjével kapcsolatban.
Személyes hírnevének vagy üzleti márkájának nyomon követése nagyon fontos az online hírnévmenedzsment szempontjából. Állítson be automatikus riasztásokat, hogy amikor az Ön neve felbukkan.
Ha negatív tartalmat talál a márkájáról az interneten, szabaduljon meg tőle. Ha az Ön által ellenőrzött webes tulajdonságon van, például egy hozzászólás a blogján, egyszerűen törölje. Ha szükséges, küldjön kérést annak a webmasternek, ahol a tartalom található. Ha eltávolítják, győződjön meg róla, hogy a Google URL-eltávolító eszközének használatával nem jelenik meg többé.
Rendelkezzen olyan webhelyek portfóliójával, amelyeket keresőmotorokkal optimalizálhat. Természetesnek fog tűnni, ha keresőkérdésként használva az Ön üzleti weboldalát megpróbálja az első számú keresési listára tenni az üzleti nevére. Azonban ne álljon meg itt. Próbáljon meg tíz üzleti weboldalát a márkanévre vonatkozó tíz legjobb keresési találat közé juttatni. Mindenki mást zárjon ki.
Szánjon időt arra, hogy tudja, mi történik az üzleti világban. Ez segít fenntartani jó hírnevét, mint olyan személy, aki naprakész és hasznos információkat nyújt. Töltsön minden nap néhány percet az interneten tények gyűjtésével.
A közösségi médiában való erős jelenlét megteremtése segít javítani vállalkozása hírnevét. Egy Twitter-fiók, blog vagy Facebook-oldal létrehozása segít az érdeklődőkkel és ügyfelekkel való interakcióban. Manapság a legtöbb ember elvárja, hogy a vállalatoknak legyen jelen a közösségi médiában. Ez egy nagyszerű lehetőség arra, hogy releváns tartalmakat tegyen közzé a vállalatáról, és figyelemmel kísérje, hogy mit mondanak róla.
Ne feledje, hogy az online és a személyes hírneve egyaránt számít. Sokan vannak, akik személyesen nagyszerűek, de az interneten keresztül mégsem túl nagyszerűek az ügyfelekkel. Mindkét esetben kedvesnek kell lennie, hiszen fogalma sincs, hogy ez az ügyfél nem fog-e olyan negatív információkat terjeszteni.
Tartsa magánjellegű eladásokat magánjellegűnek. Nem akarja nyilvánosságra hozni, hogy különleges ajánlatot ad egy ügyfélnek. Az egyik dolog, amit nem akar tenni, az az, hogy egy nagyszerű ajánlatot egy panasz miatt közzéteszel; különben a végén sok panasz lehet, hogy más ügyfelei is megkaphatják az ajánlatot.
Hozza az Önt kereső embereket közvetlenül a weboldalára. Ezt úgy teheti meg, hogy a lehető leggyakrabban használja vállalkozásának nevét és más azonosító szavakat a weboldalán anélkül, hogy idegesítő lenne. Ez a keresőket Önhöz fogja vezetni a negatív és esetleg valótlan értékeléseket tartalmazó webhelyek helyett.
Meg kell terveznie üzleti lépéseit az interneten. Nem kezdhet el csak úgy véletlenszerűen válaszolni az összes vásárlói bejegyzésre. Időt kell szánnia arra, hogy megtervezze, hogyan fog közeledni hozzájuk, és mit fog mondani. Ha ezt nem teszi meg, az problémákat okozhat Önnek.
Ahogy befejezte ezt a cikket, már azon kellett volna gondolkodnia, hogy mit fog azonnal elkezdeni tenni annak érdekében, hogy vállalkozása továbbra is zökkenőmentesen működjön. Nem akarja, hogy bármilyen bukkanó nehezítse meg a dolgát. Itt az ideje, hogy megtanulja, hogyan lehet a legjobb szakember, és hogyan kezelje megfelelően az üzleti hírnevét.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.