Fejlődjön az e-mail marketing ezeken az első osztályú ötleteken keresztül
Amikor vállalkozását szeretné értékesíteni, érdemes a leghatékonyabb módszerrel kezdenie a hírverést. Az e-mail marketing terveket nagy sikerrel próbálták ki számos vállalat felépítéséhez; íme néhány szilárd javaslat, hogy az Ön e-mail marketing kampánya hibátlan és sikeres legyen.
Amikor marketingkampánya részeként e-mailt küld, ne használjon alkalmi betűtípust. Azt szeretné, ha az ügyfelek komolyan vennék a termékét vagy vállalkozását, és ezt valószínűleg nem fogják megtenni egy szokatlan betűtípussal. Válasszon egy jól ismert betűtípust, mint például a Times Roman Numeral, az Arial vagy a Verdana.
Mindenképpen tesztelje a különböző e-mail formátumokat. Bármilyen formátumot is használ, mindig a legfrissebb és legfontosabb információkat kell a tetején feltüntetnie. Bár fontos, hogy kipróbálja a különböző stílusokat, hogy lássa, mely típusok váltják ki a legjobb visszhangot. Ha megtaláltad a hatékony formátumot, maradj mellette. Ez segít következetességet építeni az e-mail marketingedbe; a feliratkozóid ismerik majd a stílusodat, és hajlamosabbak lesznek megnyitni az e-maileket, mivel megbíznak benne.
Adatbányászd az e-mail listádat, és a közönségedet különböző szegmensekbe sorolhatod a rendelkezésedre álló profilalkotási adatok alapján. Ez lehetővé teszi, hogy az üzenetek küldését stratégiai szempontból jobban kezelje, és hatékonyan növelje a magasabb megnyitási és átkattintási arányok esélyét. Még ha nincs is profilalkotásod, nézz a földrajzi célzásra. A különböző régiók másképp reagálnak a különböző típusú üzenetekre.
Célszerű engedélyt kérni az ügyfelektől, mielőtt e-mailben kapcsolatba lépne velük. Minden kéretlen e-mail spamnek minősül, függetlenül attól, hogy a feladónak ez volt-e a szándéka. Ha olyan személyeknek küld e-maileket, akik nem adtak rá engedélyt, az internetszolgáltatója irányelveit is sértheti.
Győződjön meg róla, hogy e-mail feliratkozói pontosan tudják, mire számíthatnak Öntől. Ennek kiváló módja, ha minden új feliratkozónak küldött első e-mailje alapértelmezett tájékoztató üzenet. Fektesse le, hogy milyen tartalmat szándékozik küldeni nekik, és jelezze azt is, hogy milyen gyakorisággal várhatnak Öntől üzeneteket.
Próbáljon meg termékértékeléssel kiegészíteni, amikor utólagos e-mailt küld ügyfeleinek. Beilleszthet egy linket az e-mailjébe, amely tájékoztatja őket, hogy erre a linkre kattintva iratkozzanak be. Az üzenet befejező P.S.-je pedig arra ösztönözhetné őket, hogy éljenek az Ön által biztosított lehetőséggel.
Az e-mail nagyszerű marketingeszköz, de nem az a terep, ahol a kemény eladást értékelik. Soha ne kényszerítse a feliratkozókat vásárlásra. Az eladási ajánlatokat tegye az e-mailek végére, különösen akkor, ha az olvasók úgy iratkoztak fel, hogy informatív tartalmat vártak. Tekintse az e-mailt az érdeklődés felkeltésének eszközének, ne pedig az azonnali értékesítésnek.
Tervezze meg marketing e-mailjeit úgy, hogy azok a számítógépek mellett mobileszközökön is könnyen olvashatók legyenek. Egyre többen nézik meg e-mail üzeneteiket mobiltelefonjukon keresztül. Ha az üzenet nehezen olvasható a telefonjukon, akkor valószínűleg törlik anélkül, hogy a tartalmat valaha is elolvasnák.
Próbáljon meg egy GYIK résszel követni ügyfelei felé. Tegyen egy linket az e-mailjébe, amely szerint ide kattintva megtekintheti a gyakran ismételt kérdéseket, hogy jobban megértsék a vállalatát. A záró utószóban tájékoztathatná őket, hogy mindenképpen lássák Önt működés közben.
A levelezési lista méretének növelése érdekében a potenciális ügyfelek számára egyszerű módokat kell biztosítani arra, hogy az Ön e-mailjeit megkaphassák. Ezt megteheti a weboldalán egy olyan link létrehozásával, amely feliratkozik a hírlevelére.
Engedélyezze a beszélgetést az e-mail marketing üzenetkampányán keresztül. Tegyen fel kérdéseket feliratkozóinak, vagy tegyen fel gondolatébresztő kérdéseket. A válaszok hatására olvasói úgy fogják érezni, hogy marketingcélpontok helyett egy kapcsolat részesei. A kapott válaszokból megtudhatja, hogy merre jár jól, és hasznos információkat fedezhet fel a bázisáról.
Ahelyett, hogy levelezőlistát vásárolna vagy bérelne, inkább építse fel a sajátját az alapoktól. Ezt megteheti úgy, hogy opt-in űrlapokat helyez el a weboldalán, névjegykártyákat gyűjt össze a kongresszusokon vagy más iparági rendezvényeken, és arra ösztönzi a feliratkozókat, hogy osszák meg az e-mailjeit másokkal, ami még több feliratkozót gyűjthet.
Ragadja meg az olvasó figyelmét. Ez a lépés némi kísérleti munkát igényel. Ha a kampányod valamelyik aspektusa nem működik, változtass rajta minél hamarabb. Ne hagyja abba az új marketingstratégiák tanulását, ha egyszer rátalált valamire, ami beválik. Elvégre képesnek kell lenned alkalmazkodni a változó körülményekhez.
Ha meghatározta az e-mailjei gyakoriságát, alakítson ki belőle ütemtervet. Állítsa be az időpontokat és dátumokat, amikor a címzetteknek el kell küldenie az e-maileket. Nem számít, hogy naponta vagy havonta küldesz-e e-mailt, az ütemtervhez való ragaszkodással szervezetten dolgozhatsz, és a címzettek is tudhatják, hogy mikor kaphatják meg az e-mailjeidet.
Az e-mail marketingkampánya szövegének megalkotásakor ügyeljen arra, hogy olyan betűtípusokat használjon, amelyek tükrözik azt a hangnemet, amelyet az e-mailje az ügyfél számára közvetíteni kíván. Ez fontos a megfelelő hangsúlyozáshoz, és egyértelműen közvetíti az üzenetet az ügyfél számára. Ez csodákat fog művelni az olvasó érdeklődésének fenntartásában.
Használja az előfejléceket a marketing e-mailekben. Bizonyos e-mail kliensek - különösen a fejlettebb webes programok - minden egyes e-mailhez rövid összefoglalót jelenítenek meg a bejövő üzenetek között. Ez az előfejléc. Könnyen beállítható. A kliensek az üzenet első szövegsorából generálnak előfejlécet. Ennek megfelelően állítsa össze az e-maileket!
Használja ki a nyomonkövetési adatokat, hogy e-maileket küldjön e-mail feliratkozói kis, célzott csoportjainak. Nyomon követheti, hogy milyen linkek vagy e-mailek érdeklik különösen az olvasóit, és ezt a tudást felhasználva csak olyan anyagokat küldhet nekik, amelyek tetszhetnek nekik. Ha így teszel, nem csak boldoggá teszed őket, de jelentősen növelheted az eladásaidat is.
Egy vállalat marketingterve valóban megalapozhatja vagy megtörheti őket. Sokféleképpen lehet sikeresen marketingelni egy vállalatot, de egy erős e-mail marketingkampány elkészítése valóban az alapja lehet minden marketingtevékenységének. Az ebben a cikkben található információk felhasználásával megteremtheti a profit alapjait az elkövetkező évekre.
1. https://bit.ly/3wpFoYS
2. https://bit.ly/36yyJRp
3. https://bit.ly/3N9mZWj
4. https://bit.ly/34Wlv0a
5. https://bit.ly/3JsgCev
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.